1.Dalkomhan Insaeng - 7+/10
2.Akmareul boatda - 5/10
3.Janghwa, Hongryeon - 5/10
4.Joheunnom nabbeunnom isanghannom - 5/10
'Ujrzałem diabła'- Fincher by się nie pogniewał.
'Likwidator'- mało kto tak dobrze zrozumiał ejtisowe kino akcji
'Dobry zły i zakręcony'- kino nowej przygody w stanie czystym zmiksowane fenomenalnie z westernami Leone.
Za 'Mil-jeong' / 'Age of shadows' tylko 6. Stać go na więcej.